Our Fight Club space was once more transformed into the hopeless theater of Horus Heresy as we re-enacted one particular chapter in 40K galaxy's dark past. Our three-round campaign pitched twelve generals against each other, fighting in Loyalist and Traitor sides and collecting Victory Points for their respective alliances. All scenarios were customized after our 'Alliances' missions and included Maelstrom of War elements as well as Horus Heresy Trivia challenges in addition to the regular objectives.
Vuorotteleva paritusprosessi toimi hyvin ja toi lisämaustetta sekä -jännitystä kierrosten alkuun - luottaisivatko osapuolikomentajat 1500:n pisteen Strike Forcejen pystyvän pitämään puolensa 2000:n pisteen Battle Groupeja vastaan lisäjoukkojen saapumiseen asti? Käytettäisiinkö SpecOpsit kierrosten alkumetreillä, vai odottaisivatko reservit tietoa pelien aikana määritettävästä kriittisestä sektorista, josta olisi tarjolla tuplapisteet? Taktiikalla ja lisäjoukkojen väliintulolla oli merkittävä rooli kampanjan kuluessa.
Ja niin, entäs se kampanjan lopputulos? Istvaan-sektorin Roband-kehäkuun ja sen asetehtaiden hallinta jäi petturien säälimättömästä väijytyksestä huolimatta määrätietoisten keisarillisten joukkojen käsiin; luopioiden riveihin olisi siis jatkossa luvassa äkäisiä viruspommikuuroja... Suuret kiitokset kaikille pelipäivään osallistuneille herrasmiehille, pitäkää hyvä maalaustsemppi yllä!
War Head 'Lines in the Sand' 30K Campaign
[12] Loyalists - Traitors [11]
Vaiheikkaat taistelut olivat tuttuun Heresy-tyyliin ultraväkivaltaisia ja peitteisillä pöydillä erityisesti nopeasti liikkuvat lähitaisteluyksiköt olivat arvossaan. |
Salassa valmistuneet Thousand Sonit palkittiin Lines in the Sand -kampanjan makeimpana kokonaisuutena. |
Horus Heresyn pariin palataan näillä näkymin War Head Fight Clubilla seuraavan kerran 15. huhtikuuta, joten kannattaa varata päivä kalenteriin! |
No comments:
Post a Comment